Author Archives: medsrvadmin

Expedierea endoscopului la service

Aveti un endoscop defect si doriti sa-l trimiteti la reparat? Nimic mai simplu. Procedati astfel:

1 Contactati-ne telefonic pentru detalii si stabilirea unui termen convenabil de livrare.

2 Pentru transport: Ambalati endoscopul in cutia originala de transport (valiza) impreuna cu o scurta descriere a defectiunilor constatate si mentiunea daca aparatul a fost dezinfectat sau nu inaintea expedierii.
Daca nu este posibila dezinfectia din motive tehnice, utilizati la ambalare folia impermeabila din dotare sau inlipsa acesteia orice folie disponibila, chiar un sac menajer. Aceasta folie are ca scop protejarea ambalajului original de posibilele scurgeri din canale, respectiv contaminarea acestuia.

Va recomandam sa protejati si valiza endoscopului de etichetele autocolante de la transport, prin infasurarea cu folie sau hartie.

3 Aparatul a ajuns la noi : Pentru protectia personalului tehnic endoscopul va fi dezinfectat preventiv indiferent de starea lui la sosire.
In continuare acesta va fi supus unui control amanuntit pentru evaluarea tuturor defectiunilor existente, prin demontare partiala. Ca urmare se va redacta un deviz de reparatii care contine toate defectiunile constatate, opertiunile de efectuat, piesele necesare si pretul interventiei.

Pe baza acestuia urmeaza sa ne comunicati decizia dumneavoastra de a efectua sau nu reparatia, conform instructiunilor din deviz.
In caz afirmativ, ne vom stradui sa efectuam reparatia cat mai repede posibil in functie de disponibilitatea pieselor de schimb si numarul de programari existente.

4 Dupa reparatie: Endoscopul reparat va va fi returnat prin serviciul de curierat insotit de documentatia aferenta reparatiei, o folie de protectie noua si o fisa de mentiuni pentru eventale viitoare defectiuni.